Overheid in Overijssel

Gemeente Almelo (Overijssel)

Pagina 1 van 5 (50 resultaten)

Dhr. Arjen Gerritsen

Functie: BurgemeesterPolitiek: VVDIn dienst sinds: september 2016 (1 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2016-2018
Burgemeester Arjen Gerritsen heeft in zijn portefeuille: Algemeen bestuurlijke zaken, Openbare orde en veiligheid, Externe betrekkingen, Bestuurscultuur, communicatie en integriteit (BCI), Coördinatie van beleid en Governance.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Arjen Gerritsen is lid van de commissie Dienstverlening en Informatiebeleid (VNG).

Dhr. Harry Scholtens

Functie: DirecteurIn dienst sinds: juli 2013 (4 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Sectordirecteur samenleving.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2006 tot 2013 is Harry Scholtens afdelingshoofd Sociale & Economische Zaken bij de gemeente Almelo.

Dhr. Frederik van Ardenne

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2016 (1 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, Bedrijfsvoering

Mevr. Lisette de Vries

Functie: Griffie
Toelichting: Griffiemedewerker

Mevr. Dörte Jürgensen

Functie: GriffieIn dienst sinds: januari 2010 (7 jaar, 11 maanden in dienst)
Toelichting: Strategisch raadsadviseur/plaatsvervangend raadsgriffier.

Mevr. Erika Minkjan

Functie: Griffie
Toelichting: Adviseur bedrijfsvoering

Mevr. Horria Esslimani

Functie: Griffie

Mevr. Corrie Steenbergen

Functie: GriffierIn dienst sinds: september 2008 (9 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Almelo.Werkzaamheden bij de Overheid:
Corrie Steenbergen is raadsgriffier van de gemeenteraad in Almelo. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Almelo en de raadscommissies. Corrie Steenbergen is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Mevr. Wies Schurink-Loman

Functie: Juridisch medewerkerIn dienst sinds: november 2012 (5 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Juridische zaken, Milieu / Duurzaamheid / AfvalWerkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2012 is Wies Loman teamleider Milieubeheer bij de veiligheidsregio Twente.



Dhr. François Kroes

Functie: ManagerIn dienst sinds: februari 2009 (8 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: P&OToelichting: Manager Human Resource en Facility Management.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2013 is François  Kroes teamleider Bestuursondersteuning en Beleidscoordinatie bij de gemeente Almelo.