Overheid in Overijssel

Gemeente Almelo (Overijssel)

Pagina 1 van 6 (54 resultaten)

Mevr. Wies Schurink-Loman

Functie: Juridisch medewerkerIn dienst sinds: november 2012 (4 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Juridische zaken, Milieu / Duurzaamheid / AfvalWerkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2012 is Wies Loman teamleider Milieubeheer bij de veiligheidsregio Twente.



Mevr. Anne-Floor Heijerman

Functie: GriffieIn dienst sinds: februari 2015 (2 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsadviseur/juridisch beleidsmedewerker.

Vanaf 2013 diverse functies vervuld bij de gemeente Almelo.

Mevr. Rita Scheffer

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: maart 2007 (10 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, Toezicht en (integrale) handhavingWerkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Personeel & Organisatie, gemeente Almelo.

Mevr. Dörte Jürgensen

Functie: GriffieIn dienst sinds: januari 2010 (7 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Strategisch raadsadviseur/plaatsvervangend raadsgriffier.

Dhr. Jos Haarhuis

Functie: ManagerIn dienst sinds: maart 1977 (40 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Manager Vastgoed en Exploitatie.Werkzaamheden bij de Overheid:


Van 2002 tot 2013 is Jos Haarhuis directeur Strategie en Stadsprojecten bij de gemeente Almelo. 

Vanaf 1977 vervult Jos Haarhuis diverse functies bij de gemeente.


Dhr. André Weeink

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: januari 2010 (7 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
André Weeink is projectmanager basisregistraties bij de gemeente Almelo.
Aanverwant:2012 - 2014Dhr. André Weeink, Raadslid, CDA, gemeente Tubbergen

Mevr. Erika Minkjan

Functie: Griffie
Toelichting: Adviseur bedrijfsvoering

Dhr. Frederik van Ardenne

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2016 (1 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: P&O, Bedrijfsvoering

Mevr. Corrie Steenbergen

Functie: GriffierIn dienst sinds: september 2008 (9 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Almelo.Werkzaamheden bij de Overheid:
Corrie Steenbergen is raadsgriffier van de gemeenteraad in Almelo. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Almelo en de raadscommissies. Corrie Steenbergen is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Dhr. François Kroes

Functie: ManagerIn dienst sinds: februari 2009 (8 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: P&OToelichting: Manager Human Resource en Facility Management.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2013 is François  Kroes teamleider Bestuursondersteuning en Beleidscoordinatie bij de gemeente Almelo.