Overheid in Overijssel

Gemeente Dalfsen (Overijssel)

Pagina 3 van 4 (33 resultaten)

Dhr. André Schuurman

Functie: WethouderPolitiek: Gemeentebelangen - GB
Coalitie, aantal zetels: 9
In dienst sinds: november 2017 (5 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare werken, Ruimtelijke ordening , Landelijk gebied / Water / Natuur, Toezicht en (integrale) handhaving, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Monumentaal erfgoed, Economische Zaken, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Wethouder André Schuurman heeft in zijn portefeuille: Economische zaken, Agrarische zaken en plattelandsvernieuwing, Openbare werken, Beheer en onderhoud gemeentelijke gebouwen, Milieu en duurzaamheid, Afvalbeleid, Integrale handhaving, Ruimtelijke ontwikkeling, Volkshuisvesting, Monumenten en Archeologie.

Dhr. André Schuurman

Functie: RaadslidPolitiek: Gemeentebelangen
Aantal zetels: 9
In dienst sinds: maart 2018 (1 maand in dienst)

Mevr. Inge Snijder-Haarman

Functie: RaadslidPolitiek: Gemeentebelangen
Coalitie, aantal zetels: 9
In dienst sinds: maart 2006 (12 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Inge Snijder-Haarman (Gemeentebelangen - GB) 372 voorkeurstemmen.

Dhr. Bert Spies

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2005 (12 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Ruimtelijke ontwikeling (Ontwikkeling & Grondzaken) bij de gemeente Dalfsen.

Van 1995 tot 2005 is Bert Spies beleidsmedewerker ruimte.

Dhr. Jan Uitslag

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2018 (1 maand in dienst)

Dhr. Jan Uitslag

Functie: WethouderPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: april 2017 (1 jaar, 1 maand in dienst)

Dhr. Henry van der Woude

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2015 (3 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: ICT, Bedrijfsvoering, InfrastructuurToelichting: Henry van der Woude is tevens plaatsvervangend raadsgriffier gemeenteraad Dalfsen.

Dhr. Ruud van Leeuwen

Functie: RaadslidPolitiek: Gemeentebelangen
Aantal zetels: 9
In dienst sinds: maart 2018 (1 maand in dienst)

Dhr. Ruud van Leeuwen

Functie: WethouderPolitiek: Gemeentebelangen - GB
Coalitie, aantal zetels: 9
In dienst sinds: mei 2014 (4 jaar, 4 dagen in dienst)
Toelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Ruud van Leeuwen (GB) heeft in zijn portefeuille: Werkgelegenheid en participatie, Waterbeleid en Waterschap, Financiën, planning en control, Grondexploitaties, Bedrijventerreinen, Structuurvisies, Energiebedrijven, Werkvoorzieningschappen (WEZO/Larcom), Verkeer en vervoer. Ruud van Leeuwen is projectwethouder van Waterfront (coördinerend; in samenwerking met burgemeester Noten), Het Plein (in samenwerking met burgemeester Noten), Centrum invulling Hoonhorst en het
Project Kroonplein.

Ruud van Leeuwen is de derde locoburgemeester bij de gemeente Dalfsen.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Ruud van Leeuwen (Gemeentebelangen) 80 voorkeurstemmen.
Aanverwant:2006 - 2014Dhr. Ruud van Leeuwen, Raadslid, Gemeentebelangen - GB, gemeente Dalfsen

Dhr. Wim van Lenthe

Functie: RaadslidPolitiek: Gemeentebelangen
Aantal zetels: 9
In dienst sinds: maart 2018 (1 maand in dienst)