Overheid in Overijssel

Gemeente Enschede (Overijssel)

Pagina 1 van 7 (64 resultaten)

Mevr. Bernadette ter Huurne

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: oktober 2000 (17 jaar, 26 dagen in dienst)
Portefeuille: Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Projectmanager/Ontwikkelmanager Stadsdeel Centrum.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2000 tot 2010 is Bernadette ter Huurne projectmanager Stedelijke Ontwikkeling bij de gemeente Enschede.

Dhr. Rolf Jongedijk

Functie: GriffierIn dienst sinds: april 2003 (14 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Enschede.Werkzaamheden bij de Overheid:
Rolf Jongedijk is raadsgriffier van de gemeenteraad in Enschede De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Enschede en de raadscommissies. Rolf Jongedijk is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Dhr. Djoerd de Vos-Koelink

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2002 (15 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Directeur van het programma Leefomgeving in de gemeente Enschede.Werkzaamheden bij de Overheid:
In 2017 is Djoerd de Vos Koelink tijdelijk algemeen directeur.
  
Van 2005 tot 2010 is Djoerd de Vos clustermanager Bedrijven en van 2002 tot 2005 is Djoerd de Vos dienstcontroller.

Dhr. Jeroen Jonker

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: november 2008 (8 jaar, 11 maanden in dienst)
Toelichting: Coördinator strategie en projectleider.Werkzaamheden bij de Overheid:
In 2016 is Jeroen Jonker genomineerd voor Beste Ambtenaar 2016 in de categorie 'decentrale overheden, beleid'.

Van 2008 tot 2010 is Jeroen Jonker projectmanager en van 2011 tot 2015 beleidsadviseur.

Dhr. Willem Pouwels

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2012 (5 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:
Willem Pouwels is teamleider facilitaire Ondersteuning & Bestuursondersteuning bij gemeente Enschede (vanaf 2011). Vanaf 2014 is Willem Pouwels werkzaam met het project 'Flexibel werken'.

Van 2013 tot 2014 is Willem Pouwels projectleider van het project 'serviceplein Enschede'.
Aanverwant:1995 - 2011Dhr. Willem Pouwels, Hoofdafdeling, gemeente Losser

Dhr. Henk-Jan van Tubbergh

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2011 (6 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Strategie & Beleid, gemeente Enschede.

2009 - 2011
Afdelingshoofd Beleid & Advies, gemeente Enschede.

Dhr. Reinier Kreeft

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2013 (4 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: ICTToelichting: Van oktober 2006 is Reinier Kreeft werkzaam bij de gemeente Enschede.Werkzaamheden bij de Overheid:
Reinier Kreeft is hoofd informatiemanagement in de gemeente Enschede.

Dhr. Kars Nickolson

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: mei 2017 (5 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&OToelichting: Interim gemeentesecretaris.

Mevr. Christel Koman

Functie: DirecteurIn dienst sinds: maart 2010 (7 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: ICTWerkzaamheden bij de Overheid:
Programmadirecteur Dienstverlening en CIO, gemeente Enschede.

Dhr. Gerry Waanders

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juli 2009 (8 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Kwartiermaker/manager namens de deelnemende gemeenten: Almelo, Enschede, Hengelo, Hof van Twente en Lochem.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2013 tot 2015 is Gerry Waanders projectmanager/ontwikkelingsmanager.
Aanverwant:2008 - 2014Dhr. Gerry Waanders, Raadslid, CDA, gemeente Losser2006 - 2009Dhr. Gerry Waanders, Projectmanager/-leider, Provincie Overijssel