Overheid in Overijssel

Gemeente Ommen (Overijssel)

Pagina 1 van 1 (5 resultaten)

Dhr. Jan Blaauw

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: oktober 2017 (8 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&OToelichting: Interim-gemeentesecretaris.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van juli 2012 tot september 2017 heeft Jan Blaauw gewerkt bij de Bestuursdienst Ommen-Hardenberg. De bestuursdienst Ommen-Hardenberg is de ambtelijke organisatie van de gemeenten Ommen en Hardenberg. Eerder heeft Jan Blaauw diverse managementfuncties vervuld bij de gemeente Ommen.

Dhr. Leo Bongers

Functie: WethouderPolitiek: LPO
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: mei 2018 (22 dagen in dienst)

Dhr. Bart Jaspers Faijer

Functie: WethouderPolitiek: ChristenUnie
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: mei 2018 (22 dagen in dienst)

Dhr. Ko Scheele

Functie: WethouderPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: april 2006 (12 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, Sociale Zaken, Sport, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Cultuur, Welzijn, OnderwijsToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Ko Scheele (CDA) heeft in zijn portefeuille: Coördinatie decentralisaties (participatie, AWBZ, jeugdzorg), Werk, inkomen (inclusief sociale werkvoorziening), Welzijn breed (inclusief WMO), Onderwijs, Sport, kunst / cultuur, Volksgezondheid / lokaal gezondheidsbeleid, Monumentenbeleid en Financiën (incl. financieel grondbeleid).

Ko Scheele is de eerste locoburgemeester bij de gemeente Ommen.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Coalitieperiode 2010-2014
Wethouder Ko Scheele (CDA) heeft in zijn portefeuille: Financiën, Communicatie en promotie, Zorg en welzijn (incl. WMO), Sociale Zaken,Volksgezondheid,Kunst, cultuur, monumentenzorg, Onderwijs & sport (incl. accommodaties), Personeel & Organisatie (incl. organisatieontwikkeling, Informatie & automatisering), Project de Drieslag en verantwoordelijk voor de Dienstverlening in de gemeente Ommen.
Aanverwant:2006 - 2010Dhr. Ko Scheele, Wethouder, CDA, gemeente Meppel

Dhr. Hans Vroomen

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: december 2017 (6 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Bedrijfsvoering, Parkeren, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Subsidies, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Verkeer en Vervoer, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Hans Vroomen heeft in zijn portefeuille: Beleidscoördinatie en uitvoering wettelijke taken, Facilitaire zaken (inclusief ICT, breedband), Openbare orde, veiligheid & horecabeleid, Handhaving algemeen, drank en horeca, reclamebeleid, recreatie, parkeren, Promotie, (strategische) communicatie en burgerparticipatie, Intergemeentelijke samenwerking en grensoverschrijdende aangelegenheden (Euregio, Hanze, Recke), Aandeelhouderschappen, Subsidie- en fondsenwerving, Personeel en Organisatie, Dienstverlening, Inkoop- en aanbestedingsbeleid, Verkeer en vervoer OG.