Gemeente Tubbergen (Overijssel)
Statistieken gemeente Tubbergen
Oppervlakte: | 14.740 ha. |
Aantal zetels: | 19 |
Aantal inwoners (actueel): | 21.271 |
Aantal burgers gemeente aug 2020: | 21.271 |
Bevolkingsaantal CBS januari 2019: | 21.275 |
Bewonersaantal mei 2018: | 21.191 |
Aantal inwoners januari 2017: | 21.153 |
Aantal inwoners maart 2016: | 21.104 |
Aantal inwoners december 2015: | 21.115 |
Aantal inwoners maart 2015: | 21.092 |
Aantal inwoners mei 2014: | 21.191 |
januari 2014: | 21.216 |
november 2013: | 21.197 |
augustus 2013: | 21.211 |
mei 2013: | 21.215 |
2012: | 21.157 |
Aantal inwoners jan 2010: | 21.145 |
Aantal inwoners jan 2009: | 20.992 |
Bevolking jan 2008: | 20.797 |
Inwonersaantal 2007: | 20.724 |
Inwonersaantal 2006: | 20.601 |
Inwonersaantal 2005: | 20.508 |
Inwonersaantal 2004: | 20.298 |
Contact gemeente Tubbergen
Raadhuisplein 1, 7651 CV TUBBERGEN (Postbus 30, 7650 AA TUBBERGEN)
Tel 0546-628000
E-mail: gemeente@tubbergen.nl
Website: www.tubbergen.nl
+ meer informatie (aantal zetels en ranking)
Wilt u marktonderzoek doen in Tubbergen of een lokaal burgerparticipatietraject opstarten in de gemeente Tubbergen, ga naar https://www.toponderzoek.com en plan een vrijblijvend gesprek (via 'contact') in rondom de burgerparticipatiemogelijkheden, waaronder in de vorm van een Tip-burgerpanel, gemeenschapspanel of Burgerparticipatietool.
Ranking langstzittende raadsleden
CDA, Dhr. Leo Stamsnieder: 7 jaarDorpen Centraal, Dhr. Alexander Plegt: 3 jaarPvdA, Dhr. Henk Wessels: 3 jaarGemeenteBelangen/VVD, Dhr. Norbert van de Graaf: 3 jaar
Sorteer op: Achternaam (oplopend)
Pagina 1 van 3 (26 resultaten)
> Marktonderzoek in Tubbergen
Werkzaamheden bij de Overheid:Voer vandaag een raadpleging of marktonderzoek uit in Tubbergen. Klik rechts op de buttons voor meer informatie of neem telefonisch contact op.
Mevr. Ursula Bekhuis
Functie: WethouderPolitiek: GemeenteBelangen/VVDCoalitie, aantal zetels: 4In dienst sinds: mei 2018 (2 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, Recreatie / Toerisme, Bibliotheek, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Cultuur, Economische ZakenToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Ursula Bekhuis-Groothuis heeft in haar portefeuille: Programma Leren en Talent Kunst en Cultuur (Openbaar bibliotheekwerk, Muziek, Cultuureducatie, Cultuurprofiel (samenwerking culturele organisaties), Programma Werk aan de winkel Ondernemen (Economische zaken en ondernemersklimaat, Vrijetijdseconomie, Detailhandel en warenmarkten, Horeca), Programma Duurzaam leven
Duurzaamheid (Klimaat- en energiebeleid, Circulaire economie, Afvalbeleid), Programma Begroting in balans (Financieel beleid, Financieel beheer, Lokale heffingen, Weerstandsvermogen en risicobeheersing, Financiering), Programma Mijn Dorp 2030 (Kernwethouder (Mijn Dorp 2030 en maatschappelijk vastgoed), Harbrinkhoek/Mariaparochie, Albergen en Fleringen).
Mevr. Hilde Berning-Everlo
Functie: WethouderPolitiek: CDACoalitie, aantal zetels: 12In dienst sinds: juli 2019 (1 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Jongeren / Jeugdzorg, Sociale Zaken, Sport, Welzijn, Onderwijs, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Bestuursperiode 2019-2022
Wethouder Hilde Berning-Everlo heeft in haar portefeuille: Zorg, Welzijn, WMO, Jeugdzorg, Integratie, Publieke gezondheid (GGD), Toegankelijkheid, Werk en Inkomen, Minimabeleid, Schuldhulpverlening, sport en Bewegen, Sport, Verenigingsklimaat, Buurtsportcoaches, Sportvoorzieningen (binnen- en buitensportaccommodaties, programma Leren en Talent, Werkgelegenheidsbevordering, Participatiewet incl. re-integratie, Werkgeversbenadering, Soweco (sociale werkvoorziening) programma Werk aan de winkel en programma mijn dorp 2030.
Mevr. Marian de Boer
Functie: RaadslidPolitiek: PvdAOppositie, aantal zetels: 2In dienst sinds: maart 2018 (3 jaar, 19 dagen in dienst)
Dhr. Tonny Eidhof
Functie: RaadslidPolitiek: CDACoalitie, aantal zetels: 12In dienst sinds: mei 2018 (2 jaar, 11 maanden in dienst)
Dhr. Martin Groothuis
Functie: RaadslidPolitiek: GemeenteBelangen/VVDCoalitie, aantal zetels: 4In dienst sinds: mei 2018 (2 jaar, 10 maanden in dienst)
Mevr. Noortje Haarman
Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter GemeenteBelangen/VVD (2021-)Coalitie, aantal zetels: 4In dienst sinds: maart 2018 (3 jaar, 19 dagen in dienst)
Mevr. Wilmien Haverkamp-Wenker
Functie: BurgemeesterPolitiek: Geen politieke partijIn dienst sinds: januari 2017 (4 jaar, 3 maanden in dienst)Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wilmien Haverkamp-Wenker heeft in haar portefeuille: Programma Dichtbij en betrokken Meedoen (Bestuurlijke vernieuwing, Dienstverlening, Visie, Kwaliteit dienstverlening Communicatie, Visie, Public Relations, Communicatie), Bestuur (Samenwerking met de gemeente Dinkelland, Bedrijfsvoering en doorontwikkeling Noaberkracht, Regionale bestuurlijke samenwerking (Regio Twente), Internationale betrekkingen, Vertegenwoordiging aandeelhouderschappen), Programma Leren en Talent Kunst en Cultuur (Cultureel erfgoed en monumenten,Evenementen (o.a. CSI Geesteren, Glasrijk Tubbergen), Programma Veilig thuis (Openbare orde en veiligheid, Alcohol en drugs, Huiselijk geweld, Criminaliteit en ondermijning, Veiligheid bij evenementen, Vernielingen en overlast, Brandweer / politie / ambulance), Handhaving (Toezicht en handhaving omgevingsvergunningen, Handhaving milieu, Handhaving openbare ruimte), Programma Mijn Dorp 2030 Intern MijnDorp2030 (Gemeenteraad, Buurtmannen en –vrouwen).
Bestuursperiode 2017-2018
Wilmien Haverkamp-Wenker heeft in haar portefeuille: Algehele coördinatie Algemene- en bestuurszaken, Openbare orde en veiligheid, Politie en brandweer, Burgerzaken, Handhaving, Monumentenzorg, Communicatie en promotie, Externe betrekkingen en internationale contacten en Vertegenwoordiging aandeelhouderschap .
Dhr. Laurens Legtenberg
Functie: GriffierIn dienst sinds: maart 2018 (3 jaar, 25 dagen in dienst)Werkzaamheden bij de Overheid:
Laurens Legtenberg was eerder 12 jaar werkzaam bij de de gemeente in diverse juridische functies.
Dhr. Herman Lentferink
Functie: RaadslidPolitiek: GemeenteBelangen/VVDCoalitie, aantal zetels: 4In dienst sinds: mei 2018 (2 jaar, 11 maanden in dienst)