Overheid in Overijssel

Gemeente Tubbergen (Overijssel)

Pagina 1 van 3 (27 resultaten)

Mevr. Wilmien Haverkamp-Wenker

Functie: BurgemeesterPolitiek: Geen politieke partijIn dienst sinds: januari 2017 (1 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wilmien Haverkamp-Wenker heeft in haar portefeuille: Programma Dichtbij en betrokken Meedoen (Bestuurlijke vernieuwing, Dienstverlening, Visie, Kwaliteit dienstverlening Communicatie, Visie, Public Relations, Communicatie), Bestuur (Samenwerking met de gemeente Dinkelland, Bedrijfsvoering en doorontwikkeling Noaberkracht, Regionale bestuurlijke samenwerking (Regio Twente), Internationale betrekkingen, Vertegenwoordiging aandeelhouderschappen), Programma Leren en Talent Kunst en Cultuur (Cultureel erfgoed en monumenten,Evenementen (o.a. CSI Geesteren, Glasrijk Tubbergen), Programma Veilig thuis (Openbare orde en veiligheid, Alcohol en drugs, Huiselijk geweld, Criminaliteit en ondermijning, Veiligheid bij evenementen, Vernielingen en overlast, Brandweer / politie / ambulance), Handhaving (Toezicht en handhaving omgevingsvergunningen, Handhaving milieu, Handhaving openbare ruimte), Programma Mijn Dorp 2030 Intern MijnDorp2030 (Gemeenteraad, Buurtmannen en –vrouwen).

Bestuursperiode 2017-2018
Wilmien Haverkamp-Wenker heeft in haar portefeuille: Algehele coördinatie Algemene- en bestuurszaken, Openbare orde en veiligheid, Politie en brandweer, Burgerzaken, Handhaving, Monumentenzorg, Communicatie en promotie, Externe betrekkingen en internationale contacten en Vertegenwoordiging aandeelhouderschap .

Dhr. Rob Toet

Functie: DirecteurIn dienst sinds: juni 2005 (13 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Directeur, gemeente Tubbergen.

Dhr. Gerard Mensink

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: juni 2002 (16 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Gerard Mensink is gemeentesecretaris en algemeen directeur, gemeente Tubbergen.

De gemeentesecretaris is algemeen directeur van de ambtelijke organisatie en de eerste adviseur van de burgemeester en het college van burgemeester en wethouders. Daarnaast geeft de gemeentesecretaris leiding aan de ambtenaren en is eindverantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van de gemeentelijke organisatie.

Dhr. Laurens Legtenberg

Functie: GriffierIn dienst sinds: maart 2018 (7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Laurens Legtenberg was eerder 12 jaar werkzaam bij de de gemeente in diverse juridische functies.

Dhr. Eric Bosma

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: april 1996 (22 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Openbare Ruimte, gemeente Tubbergen.

Dhr. André Oude Vrielink

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 12
In dienst sinds: maart 2018 (6 maanden in dienst)

Mevr. Christel Luttikhuis

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 12
In dienst sinds: maart 2018 (6 maanden in dienst)

Mevr. Hilde Everlo

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2018-)
Coalitie, aantal zetels: 12
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Hilde Berning-Everlo (CDA) 111 voorkeurstemmen.

Dhr. Henk Wessels

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter PvdA (2014-)
Politiek leider PvdA
Lijsttrekker PvdA (2018)
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst gegaan: januari 2011Uit dienst sinds: maart 2014 (3 jaar, 2 maanden in dienst geweest)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Henk Wessels (PvdA) 95 voorkeurstemmen.

Mevr. Noortje Haarman

Functie: RaadslidPolitiek: GemeenteBelangen/VVD
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (6 maanden in dienst)